Siła - zależy od niej moc naszych uderzeń.
Jeżeli mamy dwa razy więcej siły niż przeciwnik wytrzymałości,
możemy bez trudu zabić go jednym uderzeniem.
Wytrzymałość - zależy od niej nasza odporność na uderzenia oraz to,
jak szybko się męczymy. Jeżeli nasza wytrzymałość jest dwa
razy większa, niż siła przeciwnika, to jesteśmy
w stanie przyjąć na siebie prawie każde uderzenie.
Szybkość - zależy od niej szybkość naszego biegu
oraz zadawania uderzeń, czy korzystania z
umiejętności. Jeżeli nasz szybkość jest dwa razy większa,
niż przeciwnika, nie może on dostrzec naszych ruchów.
Zręczność - zależy od niej umiejętność posługiwania
się bronią i uniki. Jeżeli mamy dwa razy więcej zręczności, niż
przeciwnik, to jesteśmy w stanie trafić naszą bronią dokładnie tam,
gdzie chcemy lub zablokować każdy cios swoim mieczem.
Reiatsu - każde 100 punktów reiatsu przypada
na jeden punkt do dowolnego przydzielenia do statystyk. Jeżeli posiadamy
dwa razy więcej reiatsu, niż przeciwnik, ten nie jest w stanie się ruszać.
Jeżeli posiadamy cztery razy więcej reiatsu, przeciwnik ginie, jeżeli zbliżymy
się na odległość 10m, chyba że je zamaskujemy.
Wykonanie: Abunai Fushigi
Offline